شناسهٔ خبر: 177655 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود؛

زیرسازی جاده روستایی آتش بیگ هشترود جهت آسفالت ریزی انجام شد

تبریز رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود از ادامه روند عملیات زیرسازی و آماده‌سازی در محورهای روستایی آتش بیگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی، وحید آخوندزاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود، از ادامه عملیات زیرسازی و آماده‌سازی در محور روستایی آتش بیگ و راه‌های روستایی منشعب (توپ آغاج، شیبده و ایده لوی خان) خبر داد و گفت: این دو پروژه به طول ۱۱ کیلومتر در حال زیرسازی و آماده‌سازی برای احداث و آسفالت است و زیرسازی این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با تأکید بر اینکه احداث و نگهداری راه‌های روستایی یکی از وظایف ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، افزود: این امر در دستور کار این اداره قرار دارد تا ایمنی کاربران جاده‌ای تأمین شود و روستائیان از راه آسفالته بهره‌مند شوند.

آخوندزاده ادامه داد: طی سال گذشته، به میزان ۷ کیلومتر از ۲۰ کیلومتر راه روستایی آتش بیگ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه شهرستان هشترود روکش شد. از ۱۳ کیلومتر باقی‌مانده، ۶ کیلومتر نیاز به زیرسازی مجدد دارد که در حال اجراست.

آخوندزاده تصریح کرد: امسال نیز با زیرسازی راه‌های روستایی شیبده، توپ آغاج و ایده لوی خان به طول ۵ کیلومتر و در کنار راه روستایی آتش بیگ به طول ۶ کیلومتر، امیدواریم در اولین فرصت آسفالت جاده‌های مذکور انجام شود.